Testy prawnicze dla studentów, aplikantów i praktyków
ZAREJESTRUJ
TESTY PRAWNICZE Ucz się razem z nami!
30129
PYTAŃ

Pomoc

  • Jak się zarejestrować?
Aby uzyskać dostąp do wszystkich funkcjonalności serwisu zarejstruj się klikając na stronie głównej przycisk "ZAREJESTRUJ". Podczas rejestracji zostaniesz poproszony o podanie takich informacji jak:
- adres e-mail (aktywny)
- hasło (dobrze aby zawierało małe i duże litery oraz cyfry)
- imię i nazwisko
- miasto
- status -  student/aplikant/absolwent/czynny prawnik/inne
- kod promocyjny - jeżeli posiadasz kod promocyjny możesz wykorzystać go podczas rejestracji
 
Należy również zaakceptować regulamin serwisu.
 
Po zakończeniu rejestracji na podany adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny. Po kliknięciu możesz się zalogować do serwisu.
 
Problemy z założeniem konta? Napisz: pomoc@testydlapalestry.pl
 
  • Jak mogę zmienić adres e-mail?
Adres e-mail możesz zmienić po zalogowaniu się do serwisu w zakładce: Moje konto -> Zmień dane
 
  • Jak mogę zmienić swój status ze studenta na aplikanta?
Status możesz zmienić po zalogowaniu się do serwisu w zakładce: Moje konto -> Zmień dane
 
  • Jak mogę usunąć konto?
Usunięcie konta jest możliwe po zalogowaniu się do serwisu w zakłądce: Moje konto -> Usuń konto.
 
  • Jaki wybrać tryb rozwiązywania testów?
Dla każdego przedmiotu stworzone zostały dwa tryby: tryb nauki oraz tryb egzaminu. 
 
W trybie nauki, przy kliknięciu na wybraną przez nas odpowiedź, możemy zobaczyć jej poprawność oraz opis podstawy prawnej. Dzięki temu można łatwo i sprawnie dowiedzieć się z czego wynika poprawna odpowiedź. 
 
Tryb egzaminu pozwala nam sprawdzić już przeanalizowany i nauczony materiał. Wynik pomaga oszacować, czy powinniśmy jeszcze dłużej popracować nad konkretną ustawą, a lista błędnie wypełnionych pytań pozwala na ich ponowne przeanalizowanie.
 
  • Jak sprawdzić wyniki rozwiązywanych testów?
Rozwiązując testy będąc zalogowanym w serwisie masz dostęp do historii rozwiązywanych testów. Informacje o uzyskanych wynikach znajdują się w zakładce: Moje konto w polu "Moje testy". Po kliknięciu w nazwę testu pokazuje się nam data rozwiązywania danego testu wraz z wynikiem punktowym i procentowym jaki uzyskaliśmy. 
 
  • Jak mogę zgłosić błąd lub problem z funkcjonowaniem serwisu?
Jeśli zauważyłeś błąd w naszym serwisie napisz do nas: pomoc@testydlapalestry.pl
 
  • Jak mogę zgłosić błąd w pytaniu?
Zdajemy sobie sprawę, że niektóre odpowiedzi mogą być wieloznaczne lub nieprecyzyjne. Zważywszy na ten fakt udostępniamy opcję zgłaszania Waszych uwag, które bardzo cenimy. Pod każdym pytaniem w naszym serwisie znajduje się FORMULARZ zgłoszenia: "Masz wątpliwości co do tego pytania? Napisz do nas!". Po kliknięciu w pole "ZGŁOŚ" podaj informację o błędzie w pytaniu i kliknij "WYŚLIJ".